wtorek, 8 września 2015

BLOG FEST - Czyli o tym, że było fest i dlaczego dopiero tak późno

Odkąd bloguję czyli jakieś dwa lata, zawsze gdy widziałam ogłoszenia o przeróżnych warsztatach dla blogerów jakoś zawsze wydawało mi się, ze to nie dla mnie. Ale nie dlatego, iż sądziłam, że wszystko wiem, ale dlatego właśnie, że wiedziałam za mało i sądziłam, że będą tam sami wyjadacze. Przyznać się też muszę, że wydawało mi się, ze to nabzdyczone towarzystwo ...upssss. Ale jak wiadomo każdy jakoś zaczyna. Tak więc wszystkie See Blogers czy Blog Forum Gdańsk nie wspominając o innych wydarzeniach jakoś omijałam łukiem, szerokim....
Ostatnio, jakieś dwa tygodnie temu, natknęłam się na informacje u Malwiny z Bakusiowo,  warsztatach BLOG FEST i właściwie bez zastanowienia, zapisałam się. Do Wrocławia niedaleko, więc w sobotę zjawiłam się w Barbarze...





Muszę przyznać, że bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło. Dziewczyny wszystkie razem i każda z osobna są świetnymi babkami. Atmosfera była bardzo fajna. Co prawda na początku czułam się jak IDIOT, bo to człowiek, nie wie jak ma się zachować, czy gadać czy siedzieć cicho, czy podejść przywitać się, czy udawać, że się gada przez telefon.  Macie też tak, że wchodzicie gdzieś i strugacie głupa, że niby Wy tak na luzie itp itd a w środku milion myśli co ja mam teraz ze sobą począć???
Jednak wszystko poszło świetnie , dziewczyny spisały się na medal i mam nadzieję wkrótce spotkamy się ponownie :)

Warsztaty to niesamowita porcja pozytywnych emocji i energii. Te kilka godzin zleciało, nawet nie wiem kiedy ale głowa pełna pomysłów jest wciąż. Dziewczyny prowadzące jak i te które brały udział w warsztatach to kobiety pełne pasji i zainteresowań. Taka kumulacja dodatnich wibracji sprawia, że jest z czego czerpać :)

Dzięki jeszcze raz!!!!!

Ja z wrażenia zrobiłam zaledwie kilkanaście zdjęć, więc pożyczyłam dużo od dziewczyn:)

A oto wszystkie prowodyrki tego spotkania
Było tak pysznie <3

i tak pieknie <3





Do kogo jest podobna ta Pani ??????







Dzięki dziewczyny i do zobaczenia <3




1 komentarz:

  1. daj znać też mam podobne podejscie do tego wszystkiego boje się i jakoś jeszcze nie odważyłam, albo jak na złosc zawsze w ten akurat weekend gdzie coś się dzieje wypada nam wesele ;(
    No ale jak coś daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń