poniedziałek, 30 września 2013

Jesiennie:)

Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego ten czas tak pędzi?? Ja nawet nie wiem kiedy te godziny i dni tam nam uciekają. Wydaje mi się , że dopiero posta pisałam a to było juz tydzień temu:( U nas pomalutku i do przodu. Dzieciaki na szczęście przeszły wrzesień bez infekcji, odpukać. Ale można odczuć, to że mniej przebywają na dworze, ponieważ w domu dają się we znaki:) Ostatnio jakoś też moc urodzinek wśród dzieciaczków i w przyszłym tygodniu idziemy już na 3 w przeciągu 3 tygodni:) Dzieci zadowolone, a jakże by inaczej:) Tak więc ostatnio przed urodzinkami popędziliśmy do pobliskiego parku a mamusia popstrykała kilka fotek:) Czy mówiłam Wam już, że uwielbiam wielkie szaliki i czapy???





















Sara 
spodnie, kamizelka, bluzka - ZARA
szal, koszula - H&M
buty - TK MAXX

Salvador
koszulka, spodnie, szal i trampki - ZARA
kurtka - TK MAXX


3 komentarze:

  1. rewelacja :)
    i Moja [a raczej Kornelii] ulubiona Zarowska kamizelka w roli głównej :))

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piéknie :) Bardzo mi się podoba jak ubierasz dzieci :)))

    OdpowiedzUsuń