czwartek, 25 lipca 2013

wakacji ciąg dalszy .....

Jak w tytule w dalszym ciągu odpoczywamy na mojej rodzinnej lubelszczyźnie....muszę przyznać, że nie za ciepło tu. Na śląsku podobno upały, ale co tam nie przejmujemy sie tym wcale i odpoczywamy na całego:-) Ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczką dużej rodziny to wszędzie moje dzieciątka są zabawiane przez niezliczoną i niezastąpioną ilość cioć wujków oraz kuzynów i kyzynek:-)
Owego dnia są dwie stylizajce gdyż jedna była tzw. kościołowa i zamierzała według mnie pozostać do wieczora, ale niestety nie przetrwała lodów czekoladowych więc na odwiedziny u rodziny było przebieranie:-)


































Sara 
sukienka - ZARA
buty - ZARA
bluzeczka - H&M
spodnie - KaphAll

Sali 
koszula ( ulubiona) - uszyto dla...
spodnie - NEXT
buty - H&M
koszulka - H&M
krótkie spodenki - ZARA

1 komentarz:

  1. śliczne dzieciaczki i stylizacje
    zapraszam do mnie na konkurs na stylizację....
    ostatni dzień
    https://www.facebook.com/BlogujacaMama

    OdpowiedzUsuń